Hotel Association of Canada

About HAC Membership Programs/Services News & Resources Members Area Contact

The effective voice of the Canadian Hotel & Lodging Industry

The Hotel Association of Canada is the effective voice of the Canadian Hotel & Lodging industry. For over 100 years, it has worked to enhance the prosperity of the Industry through strong member engagement, effective advocacy, and the provision of value added programs and services. The Hotel Association represents more than 8,178 hotels, motels and resorts that encompass the $18.4 billion Canadian hotel industry which employs 304,000 people across Canada.

Our members are an important part of the HAC network; a network that encompasses Hotel companies, hotels, resorts, provincial and international lodging associations, industry suppliers, educators and students.

Shouldn’t your business benefit from membership with HAC? To find out more please contact us.

Le porte-parole efficace de l'hôtel canadien et de l'industrie d’hébergement

L'association des hôtels du Canada est le porte-parole efficace de l'hôtel canadien et de l'industrie d’hébergement. Depuis plus de 100 ans, elle a travaillé à accroître la prospérité de l'industrie grâce à l’engagement fort des membres, la promotion efficace, et la prestation de programmes et de services à valeur ajoutée. L'association des hôtels représente plus de 8 178 hôtels, motels et centres de villégiature qui englobent l'industrie hôtelière canadienne de $18,4 milliards qui emploie 304 000 personnes à travers le Canada.

Nos membres jouent un rôle important du réseau de l’AHC; un réseau qui englobe les compagnies d'hôtel, hôtels, centres de villégiature, associations provinciales et internationales d’hébergement, fournisseurs de l'industrie, éducateurs et étudiants.

Vos affaires ne devraient-elles pas tirer bénéfice de l'adhésion avec l’AHC? Pour en savoir plus n’hésitez pas à nous contacter.

Website by: TNJ Computer Associates